2011. április 18., hétfő

EGYKORI REFLEXIÓ EGYKORI ÁLHÍRRE













Rossz nap.
Rossz hír.
Egy ideje suttogott fél-igazságok, pletykák végére tett pontot kapott levél. Illetékestől érkezett, tájékoztatott.
A TORONY BEZÁR.
A hírt ki-ki habitusa, érzelmi kötődései, vagy taszításai szerint értékeli.

Az oldalnak szép időn át tagja, később rendszeres napi látogatója voltam. Megtapasztaltam ízlésvilágát. ismerkedtem szerzők tehetsége szerint így-vagy úgy megírt műveivel, mosolyogtam a mindenütt szokásos klikkesedéseken, szagoltam tömjént és időnként lemostam a képemre mázolt sarat. Megéltem, emésztettem kilenc szerkesztő - és emlékeim szerint - három főszerkesztő egymástól különböző válogatás-világát. Vitatkoztam és egyetértettem saját alapból. Nyílt és kendő alatti vitákban egyaránt.

A publikus Verő írásokat elolvastam. A fellelhető mindet. Tettem, mert nekem, a későnjövőnek ismeretlen volt, tudni szerettem volna, kiről szólnak magasztaló, vagy elmarasztaló visszaemlékezések.
A fennmaradt, most megismert művek alapján vélemény innen? Nem tetszett. Ugyanakkor, érezhetőn ember volt, saját véleménnyel, kifejezésmóddal megáldott ember. Elhivatott a szó művészete iránt.
Talán nem véletlen, hogy fennmaradt utána a kezdeményezés, a lap.

Most?
A bázis-szerzők, akiket hol saját néven, hol nicken szinte mindenhol ismerek, mint verébcsapat, útrakelnek. A Verő ültette fáról újra, jó, kevésbé jó, vagy jobb helyekre. Duna, AMF, Cinke, dokk, Kupé… Ki-ki másod-, vagy harmadkötődései szerint.
Talál majd új helyet a sok beengedett fakanál is új fazékban. Valahol mindig fő-rotyog valami, s ott helyük, nekik is lehet.
A tíz-húsz  tehetség is talál új otthont.
Sajnálom mindet. Sajnálom az elhivatott szervezőket is, akik mindent megtettek az életben maradásért. Értékes, talpig-emberek!
Vitáktól, irodalomról és irodalmi művek egyéni, eltérő értékelésétől függetlenül szeretettel emlékszem majd vissza egyszervoltakra.

HIÁNYOZNI FOGSZ TORONY!

P.S.
Értékvesztett és értékvesztő világban, annyi pénzpocsékolás között jó lenne, ha jutna pár forint a fennmaradásra!
KÓSA LALI Barátom! A Te Pátriád lapja! Nem tudnál besegíteni, megtartani????

Szeretettel Mindenkinek!

Balog Gábor
a
-csataloo-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése